ایران کادو یک ست کادویی خاص مردانه و یک تدارک کاربردی و جذاب - ایران کادو

 

یک ست کادویی خاص مردانه و یک تدارک کاربردی و جذاب

وقتی سلیقه، نیازها و علایق فردی که برای خرید کادو مد نظر شماست را نمی دانید بهتر است یک پک و ست هدیه متشکل از محصولات مختلف را تدارک ببینید تا مطمئن شوید فرد مورد نظر شما از هدیه شما خشنود و خوشحال خواهد شد. در ادامه به معرفی یک ست کادو مردانه خاص و جذاب خواهیم پرداخت که می تواند همان چیزی باشد که شما به دنبالش هستید.

ست کادو خاص مردانه مناسب ولنتاین و روز پدر

ست کادویی فریمان از محصولات مردانه کاربردی تشکیل شده است و تم هدیه هم رنگ مشکی است که برای کادو مردانه یک تم رنگی شیک و برازنده بحساب می آید. محصولات این ست شامل ادکلن برند Adidas ، اسپری بدن برند Bio star ، کیف پول چرمی برند JOBON ، جاسیگاری برند ophone ، فندک gorch fock ship و جعبه کادو می شود که در مورد هر یک توضیح خواهیم داد.

ادکلن Adidas مدل Dynamic Pulse :

اسپری ورزشی آدیداس مدل Dynamic Pulse رایحه تند و خنک جذاب مردانه ای دارد که می تواند پس از یک روز سخت کاری یا بعد از یک فعالیت ورزشی رایحه خوش را به شما بازگرداند. این ادکلن ۱۰۰ میلی لیتری مردانه شیشه و بسته بندی زیبا و شیکی نیز دارد تا برای قرار گرفتن در محصولات ست کادویی فریمان یک انتخاب عالی باشد.

کیف چرمی JOBON :

یک کیف پول زیبا با دوخت تمیز و جنسی از چرم طبیعی هم در داخل این ست مردانه قرار داده شده است. این کیف پول مشکی رنگ از نظر رنگی با سایر اجزاء بخوبی ست شده است. این کیف پول در داخل کشور و از چرم طبیعی مرغوب تولید شده و برند معروف JOBON در کناره آن داغی خورده است.

این کیف پول مردانه ۳ لت بسیار مقاوم بوده و در داخل آن برای کارت های اعتباری و مدارک شناسایی شما جاهای متعددی پیشبینی شده است.

فندک gorch fock ship :

یک فندک فلزی با نقش برجسته یک کشتی بادبانی هم یکی از محصولات اصلی پک فریمان به حساب می آید. این فندک از نوع گازی بوده و آتشزنه آن سنگ چخماخ است. درب این فندک بصورت لولایی باز می شود و همانند فندک های برند زیپو دارای محافظ شعله می باشد.

این فندک زیبا در دو رنگ طلایی و نقره ای قابل سفارش است و در داخل جعبه مخصوص به خود قرار می گیرد سپس به سایر محصولات ست هدیه مردانه فریمان ملحق می شود.

ست مردانه خاص و مناسب کادو ولنتاین و روز پدر

جاسیگاری برند ophone :

جاسیگاری یا کیف سیگار می تواند بخوبی از سیگارهای شما در جیب و کیف تان مراقبت کند. یک جاسیگاری خوب سیگارهایتان را بصورت مرتب در خود نگاه می دارد و بیرون کشیدن آنها را راحت کرده و از بو گرفتن لباس هایتان جلوگیری می کند.

جاسیگاری برند ophone از ورق استیل و چرم مصنوعی تولید شده است. داخل آن دو گیره فلزی فنری دیده می شود که سیگارها را در دو طرف خود ثابت نگاه می دارند. در داخل این جاسیگاری می توانید سیگارهای سایز استاندارد را نگهداری کنید.

اسپری بدن Bio star مدل LALIK NIOR :

اسپری بدن بیواستار مدل LALIK NIOR رایحه ادکلن معروف و بسیار پرطرفدار لالیک نویر (LALIQUE Encre Noire) را باز تولید کرده است. رایحه گرم، تلخ و چوبی آن می تواند کامل کننده استایل یک مرد خوش ظاهر باشد و تمام نگاه ها را به سمت اش روانه نماید و توجه ها را جلب کند. این اسپری ۲۰۰ میلی لیتری ماندگاری مناسبی دارد و در روزهای گرم و سرد سال مناسب استفاده است.

ست هدیه مردانه خاص فریمان می تواند یک خرید عالی برای کادو ولنتاین باشد یا یک کادو تولد مردانه که سلیقه خاص پسندترین و خوش سلیقه ترین افراد را هم راضی نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 279 views بار دسته بندی : کادو برای آقایان تاريخ : 25 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.