ایران کادو ادکلن INVENTS جانوین؛ رایحه ای اسپرت و شیک مردانه - ایران کادو

 

ادکلن INVENTS جانوین؛ رایحه ای اسپرت و شیک مردانه

ادکلن INVENTS برند جانوین (Johnwin) رایحه ای مردانه جذابی دارد که می تواند بخشی از استایل مردان شیک پوش را بصورت نادیدنی از آن خود کرده و کامل کند! رایحه این ادکلن را می توان دریایی – ادویه ای نامید که هم خنکی ساحل دریا را می توان در رایحه آن یافت و هم کمی تندی ادویه ای را در میان آن جستجو کرد.

این ادکلن مشابه ادکلن مشهور اینویکتوس (Invictus) برند پاکو رابان (paco rabanne) تولید شده است که ریشه لاتین نام آن معنای شکست ناپذیر را می دهد و سمبلی است از مردان قوی، با اعتماد بنفس و خود ساخته که جز پیروزی به چیزی نمی اندیشند و هیچ کس توان رویارویی با آنها را نخواهد داشت. جانوین توانسته در قالب ادکلن مدل INVENTS بخوبی رایحه اسپرت و شیک مردانه ادکلن اصلی را مشابه سازی کند و کار بسیار دشوار را خیلی خوب به سرانجام رسانده است.

ادکلن INVENTS جانوین - Johnwin INVENTS

رایحه خنک، شیرین و کمی تند این ادکلن می تواند تجربه نو و متفاوتی باشد که برای ماجراجویان تجربه ای شگفت انگیز خواهد بود. استفاده از این ادکلن بصورت روزمره می تواند شما را در بین دوستان و همکارانتان متمایز کند و به بخشی از استایل شما تبدیل شود.

شیشه این ادکلن ۱۰۰ میلی لیتری بسیار زیبا طراحی شده است. بدنه شفاف شیشه ای که همرنگ مایع آبی رنگ درونش دیده می شود قوس ها، انحناها و شیارهای چشم نوازی دارد که چشم ها از دیدنش سیر نخواهند شد. درب نقره ای-مشکی رنگ آن نیز با پلاک نقره ای که در میان شیشه ادکلن نصب شده و نام ادکلن روی آن دیده می شود تناسب زیبایی ایجاد کرده است. جعبه این ادکلن هم بسیار شیک و زیبا تولید شده است.

ادکلن INVENTS جانوین برای هدیه دادن به مردان و پسران قوی، با انگیزه و شیک پوش توصیه می شود. هدیه دادن این ادکلن تجربه ای فراموش نشدنی برای طرف مقابل شما خواهد بود چرا که رایحه آن در ذهن اش تصویر سازی خواهد شد و همانجا بصورت ماندگار خواهد ماند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 277 views بار دسته بندی : کادو برای آقایان تاريخ : 24 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.