ایران کادو هر آنچه که باید در هنگام خرید قرص ماشین ظرفشویی بدانید - ایران کادو

روش ساخت قرص ماشین ظرفشویی خانگی

به منظور تهیه قرص های ماشین ظرفشویی، علاوه بر استفاده از فروشگاه های اینترنتی یا خرید حضوری، می توان این قرص ها را به طور خانگی تهیه کرده و مورد استفاده قرار داد. شاید تهیه قرص ها به طور خانگی، کیفیت تهیه قرص های ماشین ظرفشویی کارخانه ای را نداشته باشند، اما بسیار مقرون به صرفه بوده و می توانند تا حدی نیازهای متقاضیان را پوش دهند. برای تهیه قرص های ماشین ظرفشویی می توان از روش های مختلفی استفاده کرد.

برای مثال می توان ۲ قاشق غذاخوری سدیم پرکربنات را با ۴ قاشق غذاخوری صابون مایع ترکیب کرده و به این ترکیب ۲ قاشق غذاخوری نوشابه اضافه کرده و مقدار کمی نمک درشت به آن اضافه کنید. کافی است ترکیب حاصل را در ظروف جایخی قرار داده تا قرص های مکعبی شکلی را در انتها داشته باشیم. لازم است صبر شود تا قرص ها کاملاً خشک شده و بعد مورد استفاده قرار گیرند تا بیشترین کارایی را داشته باشند.

در روشی دیگر می توان ۱ فنجان جوش شیرین را با ۱ فنجان اسید سیتریک مخلوط کرده و به این ترکیب نیمی از فنجان نمک درشت به همراه نیمی از فنجان سرکه سفید اضافه کرده و به ترکیب حاصل در انتها ۲ فنجان سدیم کربنات اضافه کنید. مطابق روش قبلی می بایست ترکیبات را در قالب هایی شبیه جایخی قرار دهید و به ترکیب زمان دهید تا خشک شود و در ادامه از آن استفاده کنید. تهیه قرص های ماشین ظرفشویی خانگی بسیار به صرفه بده و افراد به راحتی می توانند به صورت خانگی به تهیه آن ها اقدام کنند.

اما توجه داشته باشید که کارایی قرص دست ساز خانگی بسیارکمتراز نمونه بازاری آن است. که کاملا ازمایشگاهی و باکارایی و با کیفیت و مناسب این نوع شستشو تهیه شده است و به نسبت قیمت قرص ماشین ظرفشویی شما نتیجه عالی تر نیز مشاهده خواهید کرد.

مشخصات بهترین قرص ماشین ظرفشویی

تهیه قرص های ماشین ظرفشویی از هر برندی قابل تهیه است، اما برای تهیه قرص های ماشین ظرفشویی توصیه می گردد تا از برندهای معتبری چون فینیش، فیری، پریل و … استفاده شود. علاوه بر نوع برند که کیفیت قرص ماشین ظرفشویی را تامین می کند، توجه به مشخصات ظاهری قرص ماشین ظرفشویی در تهیه قرص های ماشین ظرفشویی حائز اهمیت است. قرص ها نمی بایست شکسته و پودر شده باشند و حالتی خشک داشته باشند، این موارد از علائم قرص های ماشین ظرفشویی تقلبی است. قرص ماشین ظرفشویی می بایست نرم و انعطاف پذیر بوده و حالت ژله ای داشته باشند. اغلب قرص های ماشین ظرفشویی از سه قسمت مجزا به سه رنگ مجزا تشکیل شده اند. قسمتی وظیفه شستشو، قسمتی وظیفه چرب زدایی و قسمتی وظیفه جلادهندگی و درخشندگی ظروف را انجام می دهد. در تهیه قرص های ماشین ظرفشویی می بایست در نظر گرفته شود که بهترین قرص های ماشین ظرفشویی وظیفه جلادهندگی و درخشندگی ظروف علاوه بر شستشوی ظروف را نیز انجام می دهند. همچنین بهترین قرص های ماشین ظرفشویی، دستگاه را از رسوبات پاک کرده و از این طریق علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه سبب می گردد تا پس از هر بار استفاده رایحه مناسب تری از ماشین ظرفشویی استشمام شود. در تهیه قرص های ماشین ظرفشویی می بایست در نظر گرفت که اغلب قرص های ماشین ظرفشویی اصل رایحه زیادی ندارند و داشتن رایحه زیاد قرص می تواند یکی از نشانه های تقلبی بودن آن باشد. کیفیت بسته بندی در تهیه قرص های ماشین ظرفشویی می بایست مورد توجه قرار گیرد. اغلب کیفیت های تقلبی و نامناسب از دور خود را نشان می دهند، کافی است حداقل یک بار بسته بندی قرص ماشین ظرفشویی اصل را دیده باشید تا بتوانید تمایز و تفاوت را متوجه شوید.

نکته های مهم در مورد تهیه قرص های ماشین ظرفشویی

در تهیه قرص های ماشین ظرفشویی علاوه بر موارد یاد شده می بایست در بکارگیری قرص ماشین ظرفشویی نیز مواردی رعایت گردد تا بهترین نتیجه از شستشو با قرص ماشین ظرفشویی به دست آید. بهتر است اگر حجم ظروف قابل شستشو زیاد باشد و ظروف چربی و آلودگی زیادی داشته باشند از قرص ماشین ظرفشویی استفاده شود و اگر حجم ظروف قابل شستشو کم باشد و ظروف چربی و آلودگی زیادی نداشته باشند از ژل ماشین ظرفشویی استفاده شود. در استفاده از قرص ماشین ظرفشویی باید در نظر گرفت که قراردادن تعداد قرص بیشتر در داخل محفظه دستگاه چندان مناسب نیست و تنها ماشین ظرفشویی را پر از کف خواهد کرد. استفاده از بازه زمانی مناسب و تنظیم درجه حرارت مناسب برای شستشو از مواردی است که سبب عملکرد بهتر ماشین ظرفشویی می شود.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 283 views بار دسته بندی : وبلاگ تاريخ : 28 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.