ایران کادو کادو ولنتاین جذاب برای دختر و پسر - ایران کادو

۱۴ فوریه یا ۲۵ بهمن ماه، روز ولنتاین یا روز عشق که نزدیک می شود دختران به دنبال کادو ولنتاین برای پسر ها هستند و همینطور پسران درگیر تهیه کادو ولنتاین دخترانه برای عشق خود می شوند.

با اینکه ولنتاین یک سنت غربی به حساب می آید اما سالهاست که جوانان ایرانی هم در این روز کادو ولنتاین بین خود رد و بدل می کنند و این روز را به سبک خود گرامی می دارند. هدیه مخصوص روز ولنتاین معمولاً شامل شکلات، گل رز و عروسک می شود و رنگ قرمز هم رنگ این روز شناخته می شود.

ما در تک کادو هم تعدادی کادو ویژه روز ولنتاین برای دختر ها و پسر ها در نظر گرفته ایم که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. امیدواریم تا شما عزیزان بتوانید از میان آنها هدیه ولنتاین مد نظر خود را پیدا کرده و تهیه کنید و یا از آنها ایده بگیرید.

کادو ولنتاین - پک هدیه ولنتاین 1

پک هدیه ولنتاین شماره ۱

پک ولنتاین شماره یک، از قدیمی ترین پک های فروشگاه تک کادو است که هر سال با کمی تغییر جزئی مجدد شارژ می شود و هر سال هم با استقبال گسترده ای از طرف مشتریانمان روبرو می شود.

این پک از یک عدد عروسک خرس قرمز، یک بسته شکلات قلبی شکل، یک دسته گل رز کاغذی زیبا و ساک دستی هدیه تشکیل شده است. می بینید که در این پک تمامی هدیه هایی که در روز ولنتاین مرسوم هستند گردآوردی شده و رنگ تمامی محصولات آن قرمز است!

و علاوه بر آن نماد قلب که نماد عشق بحساب می آید در تمامی محصولات آن دیده می شود. یک بالشتک قلبی شکل در دست عروسک خرس است، جعبه شکلات قلبی شکل است و کلمه LOVE بصورت ریز و به تکرار روی ساک دستی هدیه درج شده است.

پس بیخود نیست که این پک هدیه ولنتاینی همیشه با استقبال روبرو می شود چرا که همه هدیه های مرسوم این روز در آن وجود دارد، رنگ روز ولنتاین در تمام محصولات رعایت شده و نمادهای روز عشق در همه جای آن دیده می شود. از همه اینها هم که بگذریم قیمت تمام شده آن هم بسیار مناسب و مقرون بصرفه بوده و محصولات هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در ضمن این محصول برای کادو ولنتاین دختر ها و پسران مناسب می باشد.

خرید کادو ولنتاین از تک کادو

کادو ولنتاین برای پسر - پک هدیه ولنتاین 2

پک هدیه ولنتاین شماره ۳

فرق پک هدیه ولنتاین شماره ۳ با پک هدیه ولنتاین شماره ۱ تنها در کیسه و جعبه شکلات آنهاست! پک شماره ۳ دارای یک کیسه شکلات قرمز رنگ بسیار زیباست که با شکلات های اکراینی بسیار باکیفیت پر شده است. این پک را می توان به عنوان هدیه اصلی و یا مکملی برای هدیه اصلی برای پسر ها و دختر خانم ها تهیه کرد.

خرید کادو ولنتاین از تک کادو

کادو ولنتاین برای دختر - پک هدیه سی بل پلاس

پک کادو دخترانه سی بل پلاس

این پک همانطور که از اسمش نیز پیداست یک پک کادو ولنتاین دخترانه بحساب می آید. این پک ۴ تکه از یک عروسک لی لی پوت ریش دار، یک گردنبند تیتانیومی قلبی شکل، یک ادکلن ۲۰ میلی لیتری از برند ریوکالکشن و جعبه هدیه قلبی شکل تشکیل شده است.

پک سی بل پلاس با اینکه در تمام ایام سال جزء محصولات ما در تک کادو هست ولی برای روز عشق هم بسیار مناسب می باشد. در محصولات این پک از نماد قلب و رنگ قرمز استفاده شده است که آن را به گزینه ای مناسب برای هدیه دادن در این روز تبدیل نموده است.

خرید کادو ولنتاین از تک کادو

کادو ولنتاین دخترانه - پک هدیه سی بل

پک کادویی سی بل

پک سی بل تنها یک ادکلن ۲۰ میلی لیتری از پک هدیه سی بل پلاس کمتر دارد. این پک، یک محصول اقتصادی و مقرون بصرفه بحساب می آید و برای کسانی که بودجه محدودی را برای ولنتاین در نظر گرفته اند بسیار مناسب خواهد بود.

در ضمن می توانید این پک را تهیه کنید و هدیه دیگری که مد نظر دارید را به آن اضافه نمایید. البته حتماً قبل از اینکار ابعاد جعبه را مورد توجه قرار دهید!

خرید کادو ولنتاین از تک کادو

کادو ولنتاین پسرانه - پک هدیه لیزا

پک گردنبند نقره لیزا

این پک نیز یک هدیه ولنتاین دخترانه جذاب و منحصر به فرد بحساب می آید که تنها در فروشگاه تک کادو امکان تهیه آن وجود خواهد داشت!

پک لیزا از یک گردنبند نقره بسیار زیبا تشکیل شده که با گلهای رز نمدی و در داخل جعبه قلبی شکل تزیین شده است. این پک یک هدیه هیجان انگیز و دخترانه بحساب می آید که می تواند طرف مقابل شما را سورپرایز نماید.

خرید کادو ولنتاین از تک کادو

هدیه ولنتاین - پک کادویی ویژه نقره

پک کادویی ویژه نیم ست نقره قلب نگین دار

این پک کادویی منحصر به فرد دقیقاً مثل پک لیزا تزیین می شود، با این تفاوت که یک نیم ست نقره ظریف و زیبا جای گردنبند آن را گرفته است. با این پک استثنایی می توانید دوست دختر، نامزد یا همسرتان را هیجان زده نموده و یک شب خاطره انگیز را بسازید.

خرید کادو ولنتاین از تک کادو

هدیه ولنتاین برای دختر - پک هدیه عشق

پک هدیه عشق

یکی از پک های ویژه هدیه ولنتاین “پک عشق” است و نام آن به همین دلیل همنام روز عشق یا روز عشاق در نظر گرفته شده است. پک عشق پرفروشترین پک هدیه ما در ایام ولنتاین سال گذشته بود.

دلیل استقبال بی نظیر مشتریان ما از این پک، کنار هم قرار گرفتن محصولات مرتبط و مناسب ولنتاین است. این پک از یک عدد عروسک خرس، یک دسته گل کاغذی، یک گردنبند قلبی شکل نقره و ساک دستی هدیه تشکیل شده است. در این پک نیز در تمام محصولات از رنگ قرمز استفاده شده است و نماد قلب نیز در آنها دیده می شود.

خرید کادو ولنتاین از تک کادو

هدیه ولنتاین برای پسر - پک هدیه عشق پلاس

پک هدیه عشق پلاس

پک هدیه عشق پلاس یک شکلات قلبی شکل قرمز از پک عشق بیشتر دارد. پک هدیه عشق پلاس هم در ولنتاین پارسال یکی از محبوب ترین محصولات ما در تک کادو بوده است و به همین دلیل با کمی تغییرات امسال هم در معرض انتخاب مشتریان عزیز قرار گرفته است.

خرید کادو ولنتاین از تک کادو

هدیه ولنتاین دخترانه - پک کادو کارولین

پک هدیه ویژه نیم ست نقره کارولین

پک کارولین یک پک کادو ولنتاین ویژه و خاص برای دختر خانم ها بحساب می آید. این پک از یک نیم ست نقره قلبی شکل زیبا تشکیل شده که به بهترین شکل ممکن تزیین شده است.

این نیم ست نقره در داخل جعبه کوچک مخصوص خود قرار گرفته و این جعبه در داخل یک جعبه هدیه بزرگتر قرار می گیرد و تمام سطح روی آن با گل های رز کوچک سفید رنگ پوشانده می شود و حرف لاتین مورد نظر شما با گل های صورتی رنگ از میان گلهای سفید نمایان می شود.

طرف مقابل شما با کشیدن روبان قرمز رنگ داخل جعبه بزرگ می تواند هدیه اصلی که همان نیم ست نقره است را بیرون کشیده و مشاهده نماید. پک کارولین را تنها و تنها در تک کادو می توانید ببینید و سفارش دهید چرا که از ایده تا اجرا توسط تک کادو انجام شده است و یک کادوی ولنتاین خاص و سورپرایزی به حساب خواهد آمد.

خرید کادو ولنتاین از تک کادو

هدیه ولنتاین پسرانه - پک هدیه شارلوت

پک کادویی ویژه شارلوت

پک شارلوت هم همانند پک کارولین تزیین شده و می توانید حرف اول اسم عشق تان را به لاتین روی آن درج نمایید. این پک دارای یک گردنبند نقره به شکل نماد بینهایت است که وسط آن یک قلب کوچک دیده می شود که می تواند نمادی از عشق بینهایت شما باشد.

پک شارلوت و کارولین با اینکه جزء محصولات جدید ما محسوب می شوند ولی بسیار مورد توجه قرار گرفته و به همین زودی ها جزء پرفروشترین محصولات ما قرار خواهند گرفت. این دو پک در تمام سال و برای مناسبت های مختلف تهیه می شوند ولی برای روز ولنتاین یک هدیه جذاب و چشمگیر بحساب خواهند آمد. هدیه ای که تا مدتها یاد و خاطره آن در دل و ذهن طرف مقابل شما خواهد ماند!

خرید کادو ولنتاین از تک کادو

کادوی ولنتاین - شوگیفت ماریتا

شکوگیفت ماریتا

همانطور که پیش تر نیز گفتیم و شما بهتر از ما می دانید شکلات یکی از هدیه های اصلی در روز ولنتاین بحساب می آید. از اینرو پک شکوگیفت ماریتا یک هدیه مناسب روز ولنتاین برای پسر ها و دختر ها است.

پک ماریتا پارسال نیز یکی از پک های محبوب ولنتاینی ما بود و امسال هم مجدد شارژ شده و در کنار دیگر پک های محبوب ما قرار گرفته است. این پک شیرین از یک شیشه شکلات نوتلا، یک شکلاتMars ، یک SNICKERS ، یک Kit Kat ، یک شکلات شیری مغزدار Kinder بهمراه یک عروسک خرس بانمک تشکیل شده که همگی در داخل جعبه قلبی شکل پولیشی به زیبایی قرار گرفته اند.

این پک جذاب و شیرین را می توانید به عنوان کادو اصلی یا در کنار کادو اصلی خود به عزیزتان تقدیم نمایید.

خرید کادو ولنتاین از تک کادو

خرید کادو ولنتاین - پک هدیه ستسا پلاس

پک کادویی ستسا پلاس

پک کادویی ستسا پلاس نیز یک پک کادو دخترانه مناسب برای ولنتاین است. این پک از یک گوی چراغدار، یک عروسک خرس بانمک و یک گردنبند نقره مدل بینهایت بعلاوه ساک دستی هدیه تشکیل شده است. این پک زیبا از محصولات باکیفیت و جذاب تشکیل شده و می توانید برای دختران جوان و نوجوان در نظر بگیرید.

خرید کادو ولنتاین از تک کادو

خرید هدیه ولنتاین - پک هدیه ستسا

پک کادویی ستسا

پک ستسا یک گوی چراغ دار از پک ستسا پلاس کمتر دارد و یک پک اقتصادی بحساب می آید. این پک شامل عروسک خرس و گردنبند نقره بینهایت می شود که در داخل ساک دستی هدیه قرمز رنگ زیبا قرار می گیرد.

خرید کادو ولنتاین از تک کادو

پک هدیه ولنتاین

این بود تعدادی از پیشنهادات تک کادو برای کادو ولنتاین پسرانه و دخترانه که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. ما در تک کادو سعی می کنیم تا پک های هدیه خود را از محصولات باکیفیت، زیبا، کاربردی و مقرون بصرفه ایجاد کنیم و هدف ما داشتن پک های متنوع و جذاب برای تمامی سلیقه ها و برای همه سنین و جنسیت هاست تا مشتریان ما براحتی و با چند کلیک ساده هدیه خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند.

تمامی محصولات ذکر شده بالا را بصورت رایگان و حرفه ای برای شما عزیزان کادوپیچی نموده و می توانید متن دلخواه خود را در هنگام سفارش برای ما ارسال کنید تا بر روی کارت تبریک چاپ شده و به رایگان برایتان ارسال گردد.

امیدواریم تا امسال ولنتاین شاد و پر از عشق را تجربه نمایید و هدیه هایی که در این روز رد و بدل می کنید برایتان یک یادگاری از یک روز بیاد ماندنی باشد.

درصورتی که شما نیز نظر و پیشنهادی در مورد پک های کادو ولنتاین دارید حتماً آن را در پایین این مقاله با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 468 views بار دسته بندی : Root تاريخ : 14 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها