ایران کادو هدیه برای خانمها با قیمت کمتر از 150 هزار تومان - ایران کادو

برای تهیه کردن یک کادوی تولد آبرومند برای خانمها، این روزها بایستی کلی هزینه کرد! با قیمت سرسام آور لوازم و محصولات در بازارها، خرید یک هدیه کوچک که آنچنان هم به چشم نخواهد آمد، بسیار گران تمام خواهد شد.

اما چاره کار کجاست؟ نمی شود که سالروز تولد همسر، مادر، خواهر، دختر یا دوست و نامزدتان رسیده باشد و شما هدیه تولد مناسبی تهیه نکرده باشید!

ما در این مقاله ۹ پیشنهاد برای شما داریم که از میان محصولات ما در تک کادو انتخاب و گلچین شده اند. قیمت تمام شده تمامی محصولات پیشنهادی زیر ۱۵۰ هزارتومان می باشد، که در این گرانی و تورم، هزینه آنچنانی به نظر نمی رسد؛ حداقل برای افراد با توان مالی متوسط، قابل قبول خواهد بود. هرچند که خوب می دانیم هزینه ۱۵۰ هزار تومانی برای خیلی از افراد در جامعه ما بسیار بالاست.

به هرحال امیدواریم تا محصولاتی که در این مقاله معرفی می کنیم برای شما عزیزی که در حال مطالعه آن هستید کارگشا بوده و معرفی اختصاری و مختصر محصولات به شما برای تهیه هدیه مناسب برای خانمها راهنمای خوبی باشد.

هدیه تولد برای خانمها - ست شال و کیف پول

۱- ست هدیه زنانه شال و کیف پول پریسا

پیشنهاد اول ما ست هدیه پریسا است که از یک شال و یک کیف پول تشکیل شده است. شال و کیف پول آن در داخل یک جعبه هدیه شیک قرار گرفته و برای تزیین آن از گل و کوکی نمدی استفاده می شود و یک کارت تبریک هم به رایگان همراه آن ارسال می گردد.

شال ست هدیه پریسا در عین سادگی بسیار زیباست. جنس آن نخی بوده و ساخت کشور ترکیه و از برند سینم (SINEM) است و در رنگبندی بسیار متنوع موجود بوده و رنگ آن قابل انتخاب می باشد. همچنین کیف پول این ست نیز بسیار زیبا و خوش ساخت است و دارای طراحی مدرن و جذاب می باشد و در رنگ های شاد و متنوع قابل انتخاب است.

ست هدیه پریسا را می توانید برای هدیه به خانمهای جوان تا میانسال تهیه کرده و باب سلیقه خود رنگ کیف پول را با شال آن ست کنید.

هدیه برای خانمها

کادو تولد برای خانمها - گردنبند نقره

۲- کادویی خاص و منحصر به فرد گردنبند نقره سامانتا

دومین پیشنهادی که برای تهیه یک کادو تولد مقرون بصرفه برای خانمها، برای شما داریم، کادویی سامانتا است. کادویی سامانتا هم یک کادوی مقرون بصرفه است و هم یک کادوی خاص! چرا که این محصول را تنها در تک کادو می توان یافت و تزیین و طراحی آن منحصر به فرد و خلاقانه است.

در کادویی سامانتا ما یک گردنبند نقره بسیار زیبا داریم که طرح آن به شکل دو قلب پیوند خورده است و نگین های بسیار زیبایی روی خود دارد. این گردنبند زیبا، در داخل جعبه هدیه مخصوص با درب لولایی قرار داده می شود و کنارش با گلهای فومی سفید و صورتی تزیین می گردد. زیر درب جعبه هدیه نیز جمله تولدت مبارک به لاتین و بصورت گرافیکی چاپ شده است و شما نیز می توانید متن دلخواه خود را در کنار آن داشته باشید.

هدیه برای خانمها

کادو برای خانمها - ست اسپری و مام

۳- ست اسپری و استیک رکسونا

هیچ چیز مثل یک ست هدیه کاربردی که مصرف روزانه داشته باشد نمی تواند برای هدیه تولد یک خانم مناسب باشد! البته نه همه، ولی خیلی از خانمها دوست دارند تا وسایل و لوازمی که برایشان کاربرد روزانه دارد یا بصورت روزمره مصرف می شود، هدیه بگیرند.

اسپری و استیک رکسونا ضد تعرق بوده و با استفاده از آنها از تعریق زیاد در فعالیت های روزانه جلوگیری می شود و مانع بوی بد بدن در طول روز می شوند.

هدیه برای خانمها

هدیه برای خانم ها - پک شال و ساعت مچی

۴- پک هدیه شال و ساعت مچی فلوریا

پک فلوریا از یک شال نخی بسیار زیبا از برند ترکیه ای سینم (SINEM) و یک ساعت مچی فانتزی و اسپرت خوش ظاهر و جذاب تشکیل شده است. شال و ساعت مچی در رنگبندی متنوع موجود بوده و شما می توانید به میل و سلیقه خود آنها را باهم ست کنید.

برای تزیین پک فلوریا نیز همانند پک پریسا، از گل نمدی و کوکی قلبی، بهمراه کارت تبریک هدیه استفاده شده است و تمامی اجزاء در داخل یک جعبه هدیه زیبا چیدمان می شوند.

محصولات پک فلوریا بسیار باکیفیت هستند و ارزش هزینه ای که برای آن می کنید را خواهند داشت و این پک برای خانم ها یک کادوی تولد سورپرایزی و چشمگیر خواهد بود.

هدیه برای خانمها

کادوی تولد برای خانم ها - آویز لباس یا مانتو

۵- رومانتویی مدل برلیان

آویز لباس یا رومانتویی، وسیله ای است که این روزها بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و در اصطلاح مد شده است. رومانتویی برلیان یک آویز ۳ لاین است که روی هر کدام از زنجیر ها استوانه های هزلولی شکل فلزی طلایی و مشکی قرار گرفته است که بصورت آهنربایی و مگنتی به یکدیگر متصل می شوند. آویز لباس برلیان دارای یک جعبه هدیه زیبا نیز هست، تا برای هدیه دادن آن مشکل دیگری وجود نداشته باشد.

هدیه برای خانمها

خرید هدیه برای خانمها - ست ساعت و عینک آفتابی

۶- ست هدیه عینک آفتابی و ساعت مچی شیکوار

پیشنهاد شماره ۶ ما برای کادو خانمها که زیر ۱۲۰ هزارتومان هم باشد، ست شیکوار است. ست شیکوار، از یک عینک آفتابی برند بولگاری بسیار زیبا و یک ساعت مچی فانتزی شیک تشکیل شده است که در جعبه هدیه قرار گرفته و با پوشال رنگی تزیین می شود.

عینک آفتابی این پک دارای استاندارد یو وی ۴۰۰ بوده و پلاریزه می باشد. ساعت مچی آن نیز دارای طراحی مدرن و مینیمال است و مجهز به موتور باکیفیت ساخت ژاپن می باشد.

هدیه برای خانمها

خرید هدیه برای خانم ها - ست کیف پول و ساعت مچی

۷- ست هدیه زنانه و دخترانه کیف پول و ساعت مچی سیلویا

چه چیز از یک کیف پول شیک و شکیل یا یک ساعت مچی جذاب و خوشگل برای هدیه به خانم ها می تواند بهتر باشد؟ بگذارید تا خودم بگویم: پک هدیه سیلویا! چراکه پک سیلویا هر دو محصول را با هم یکجا جمع نموده است.

کیف پول پک سیلویا از جنس فوم بوده و بسیار خوش ساخت و خوش دوخت است و در رنگبندی بسیار زیبا موجود می باشد. ساعت مچی فانتزی آن نیز فوق العاده زیبا و باکیفیت بوده و در رنگ های متنوع موجود هست که می توانید رنگ آن را با رنگ کیف پول بخوبی ست کنید.

در ضمن تزیین پک سیلویا نیز به زیباترین شکل ممکن انجام شده است و دارای یک گل نمدی، کوکی قلبی، کارت تبریک و جعبه هدیه زیباست.

هدیه برای خانمها

بهترین هدیه برای خانمها - دستبند نقره

۸- دستبند نقره مدل ضربان قلب

زیورآلات را همیشه در لیستی که برای خرید هدیه تولد خانم ها تهیه می کنید، حتماً باید در صدر نوشته باشید! خانمها اشتها و میل سیری ناپذیر برای پذیرش و استفاده از زیورآلات در خود دارند و این نکته بر کسی پوشیده نیست.

ما هم در پیشنهاد شماره ۸ خود یک دستبند نقره را برای شما انتخاب کرده ایم. دستبند نقره مدل ضربان، که به شکل نماد ضربان قلب طراحی شده و روی آن نگین کاری شده است. این دستبند نقره، دارای جعبه هدیه زیبایی نیز هست که بهمراه آن ارسال خواهد شد.

هدیه برای خانمها

کادو تولد زنانه - دستبند نقره گلوریا

۹- کادویی دستبند نقره گلوریا

باز هم یک کادو خاص و منحصر به فرد را برای معرفی به شما انتخاب نموده ایم. در کادویی گلوریا یک دستبند نقره قلبی شکل بسیار زیبا داریم که در داخل جعبه هدیه شیک، خاص و منحصر به فرد و زیبای خود قرار می گیرد.

دستبند نقره بر روی بالشتک سفید رنگ درون جعبه قرار داده می شود که دور تا دور آن با گلهای فومی صورتی رنگ گلکاری شده است. جعبه هدیه گلوریا دارای درب لولادار است که زیر درب آن نیز یک کارگرافیکی از تلفیق نماد قلب و جمله I LOVE YOU چاپ شده است که شما می توانید جمله دلخواه خود را نیز، زیر آن اضافه کنید.

هدیه برای خانمها

پیشنهاد های ما برای تهیه کادو تولد مقرون بصرفه و زیر ۱۵۰ هزار تومان برای خانم ها، در اینجا به پایان رسید. ما در آینده، سعی می کنیم تا پیشنهاد های بیشتری را به این مقاله اضافه کنیم. در ضمن پیشنهاد می کنیم تا مقاله ۱۰ هدیه ارزان قیمت زیر ۵۰ هزار تومان برای زنان و دختران و همچنین مقاله ۱۰ هدیه فانتزی و ارزان قیمت برای دختر خانمها را نیز حتماً مطالعه فرمایید.

محصولاتی که در این مقاله معرفی شده اند همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و قیمت مناسب آنها با کیفیت شان مغایر نیست. ما در تک کادو همواره در تلاش هستیم تا برای اقشار با درآمد پایین و متوسط محصولات با کیفیتی را فراهم کنیم تا هر کس با هر توان اقتصادی بتواند از آنها استفاده نماید.

در صورتی که شما عزیزان در مورد این مقاله نظر یا پیشنهادی دارید، حتماً آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 364 views بار دسته بندی : کادو برای خانم ها تاريخ : 14 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها