ایران کادو هالیوودی با معرفت - ایران کادو

جورج کلونی بازیگر ۵۹ ساله هالیوود می گوید که کمک‌های دوستان نزدیکش را در دوران آغاز کار حرفه‌ای خود در سینما با پرداخت نقدی جبران کرده است.

این بازیگر خوش اخلاق هالیوودی در مصاحبه‌ای با مجله جی‌کیو اعلام کرد که به هر یک از ۱۴ دوست نزدیک خود یک میلیون دلار پول نقد داده است.

کلونی توضیح داد که قصد دارد ثروتش را با دوستان نزدیکش تقسیم کند چرا که دستاوردهای هنری‌اش در طول ۳۵ سال گذشته مرهون کمک‌های آن‌ها بوده و در عین حال به هنگام شکست‌هایش نیز در کنار آن‌ها آرام گرفته و انگیزه تلاش دوباره به دست آورده است.

این خبر خوب از هالیوودی سرشناس، سرشار از انرژی مثبت است. این که یک انسان که حالا به شهرت و ثروت رسیده، گذشته خود را فراموش نکند و کار محشرترش این است که آنهایی که در راستای موفقیتش به او کمک کرده اند را با هدایایی خوب با خودش همراه و همدل کرده است.

این کار زیبای جرج کلونی می تواند برای خیلی ها حتی در کشور خودمان الگو باشد. برای هنرمندان و فوتبالیست ها و…

آنهایی که در ابتدای کار خود برای موفقیت به هر ریسمانی چنگ می زنند و وقتی به موفقیت، شهرت و ثروت رسیدند هرآنچه به دست آورده اند را حاصل اراده و قابلیت های خود می دانند!

کار جرج کلونی نشان می دهد که بعضی انسانها چرا ضمن شهرت به محبوبیت هم می رسند و به قلب های مردم راه می یابند.

چنین کاری در ایران هم روزی اتفاق افتاد زمانی که داریوش یزدانی بازیکن سابق استقلال و تیم ملی که اکنون در قامت مربی در خارج از کشور مشغول به کار است، از کوچه پس کوچه های شیراز توسط یک مربی بازیکن ساز به موفقیت رسید و وقتی تمکن مالی خوبی یافت برای مربی دوران نوجوانی و جوانی اش خانه ای خرید و تقدیمش کرد.

۱۷۱۷

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 284 views بار دسته بندی : سرگرمی تاريخ : 7 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها