ایران کادو نیوکاسل، اهرم فشار زنیت در پرونده آزمون و لیون - ایران کادو

پایگاه خبری فوتبالی- چرا شانس لیون برای جذب مهاجم ایرانی زنیت، کم شده است؟

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان هستید که طی روزهای گذشته از نیوکاسل به عنوان مشتری جدید سردار آزمون نام برده شده و حالا گفته می‌شود اگر قرار به جدایی سردار از زنیت در نقل و انتقالات زمستانی باشد، مقصد او لیگ جزیره خواهد بود نه لیگ فرانسه.

از دید رسانه‌های اروپایی، دلیل این قضیه چیزی نیست جز مسائل مالی. در شرایطی که پیش از این اخباری درباره توافق لیون با آزمون برای قراردادی ۴ ساله مطرح شده بود، گویا نیوکاسل – که اصلا وضعیت خوبی در لیگ جزیره ندارد و با ۱۰ امتیاز از ۱۸ بازی در رده نوزدهم قرار دارد – حاضر است پول بیشتری به نسبت لیون برای جذب مهاجم زنیت هزینه کند و طبیعتا باشگاه روسی رضایتنامه آزمون را برای تیمی صادر خواهد کرد که پول بیشتری بدهد.

پیشنهاد نیوکاسل، می‌تواند حکم اهرم فشار برای باشگاه زنیت را هم داشته باشد تا از طریق آن مدیران لیون را مجبور کنند که پول بیشتری برای رضایتنامه آزمون پرداخت کنند.

گفته می‌شود لیون ۳ میلیون یورو برای رضایتامه آزمون کنار گذاشته و حالا که پای نیوکاسل هم به ماجرای این بازیکن باز شده، شاید باشگاه فرانسوی در ادامه مذاکراتش با مدیران زنیت برای جذب آزمون، موضعش را تغییر دهد و حالا باید دید نهایتا چه اتفاقی درباره آزمون و رخ خواهد داد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 252 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 26 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.