ایران کادو شمار کاربران فعال تلگرام اکنون از مرز ۵۰۰‌میلیون عبور کرد؛ مهاجرت کاربران از واتس‌اپ ادامه دارد - ایران کادو

همین اتفاق باعث شد بسیاری از کاربران واتس‌اپ به فکر کوچ از این اپلیکیشن باشند و «ایلان ماسک» هم که ثروتمندترین فرد جهان است، در واکنش به این حرکت واتس‌اپ از مردم خواست که به پیام‌رسان سیگنال بپیوندند و بنا به‌ گزارش رویترز، داده‌های جمع‌آوری‌ شده‌ نشان می‌دهد دانلود سیگنال در فروشگاه‌های آنلاین در روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است.
هر چند واتس‌اپ پیام‌رسان متعلق به فیس‌بوک، روز سه‌شنبه در مورد حفظ حریم خصوصی افراد اطمینان داد. آدام موسری، مدیر فیس‌بوک و رئیس اینستاگرام در توییتی گفت: «اطلاعات غلط زیادی» در مورد به‌روزرسانی خدمات واتس‌اپ به وجود آمده است.واتس‌اپ به دومیلیارد کاربر خود اعلام کرده است که در صورت تمایل به استفاده از این پیام‌رسان، باید اجازه دهند تا داده‌هایشان را با فیس‌بوک شرکت مادر این اپلیکیشن به اشتراک بگذارد.
این در مورد کاربران انگلیس و اروپا صدق نمی‌کند. با این حال این درخواست برای همه کاربران ارسال شده است.
همه کاربران واتس‌اپ باید شرایط جدید را تا کمتر از یک‌ماه دیگر(هشتم فوریه) قبول کنند، درغیر این‌صورت این پیام‌‍رسان قادر به ادامه ارایه خدمات نخواهند بود.اما اکنون آدام موسری گفته است: «به‌روزرسانی سیاست به هیچ‌وجه برحریم خصوصی پیام‌های شما با دوستان یا خانواده‌تان تأثیری ندارد.»
او گفته ما نمی‌توانیم پیام‌های خصوصی شما را ببینیم یا تماس‌های شما را بشنویم، چنانچه فیس‌بوک نمی‌تواند آن را بشنود. آدام موسری تأکید کرده که به اشتراک‌گذاری داده با فیس‌بوک نیز موضوع جدیدی نیست.
بنابر اعلام این شبکه اجتماعی تغییرات جدید در تلاش است تا کسب‌وکارها بتوانند از خدمات میزبانی فیس‌بوک برای مدیریت چت‌های واتس‌اپ استفاده کنند و براساس اطلاعات به‌دست آمده، تبلیغات هدفمند انجام دهند.
همزمان با خروج دسته‌جمعی کاربران از واتس‌اپ، پاول دوروف، بنیانگذار و مدیرعامل پیام‎رسان تلگرام اعلام کرد با موج ورود کاربران جدید به این پیام‌رسان مواجه است و ۲۵‌میلیون نفر در ۷۲ ساعت گذشته وارد تلگرام شدند.
بنابر اعلام پاول دوروف شمار کاربران فعال تلگرام اکنون از مرز ۵۰۰‌میلیون عبور کرده است.در روزهای گذشته سیگنال نیز از افزایش شمار کاربرانش خبر داده بود.
سیگنال همچنین درباره مشکل برخی از کاربران درمورد ایجاد گروه‌ها و تأخیر در دریافت کدهای تأیید گفته بود به دلیل افزایش شتابان کاربران با مشکلاتی مواجه شده است.اما این پیام‌رسان در ١٠ ژانویه اعلام کرد سرورهای جدید آماده خدمات‌رسانی به کاربران هستند.
هر دو پیام‌رسان تلگرام و سیگنال سرویس پیام‌رسانی رمزگذاری شده رایگان در اختیار کاربران‌شان می‌گذارند.

۲۳۲۳

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 214 views بار دسته بندی : سرگرمی تاريخ : 7 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها