ایران کادو شبکه‌ای برای گپ ‌صوتی/ «کلاب هاوس» که به تازگی مورد توجه قرار گرفته، چیست؟ - ایران کادو

نکته این جاست که «کلاب هاوس» هم مانند هر پلتفرم جدیدی، زمان لازم دارد که کاربران  با این شبکه  و نحوه کار کردن با آن آشنا شوند. امروز می خواهیم درباره این شبکه اجتماعی جدید بیشتر بنویسیم تا شاید در تعطیلات نوروز برایتان سرگرم کننده باشد.

    کلاب هاوس چیست؟

این شبکه اجتماعی نوظهور که از مارس ۲۰۲۰ راه اندازی شده، برخلاف دیگر شبکه‌های اجتماعی، گفت‌وگوی متن محور را به کلی کنار گذاشته و گفت‌وگو با محوریت صدا را جایگزین کرده است. در واقع، «کلاب هاوس» مانند گوش دادن به پادکست است که در آن هیچ متن، تصویر و ویدئویی وجود ندارد و شما زنده فقط به مکالمات جاری گوش می‌کنید و این مکالمات ذخیره نخواهند شد. هم اکنون این پلتفرم در جلب توجه بسیاری از افراد سرشناس از خواننده‌ها و سلبریتی‌ها تا چهره‌های شناخته شده دنیای فناوری مانند بیل گیتس و ایلان ماسک هم موفق بوده است، آن هم در شرایطی که این اپلیکیشن هنوز بسیار جوان است و در ابتدای راه قرار دارد.

    چطور باید در این شبکه اجتماعی عضو شد؟

تنها کسانی که هم اکنون امکان استفاده از کلاب هاوس را دارند، کاربران iOS  هستند و هنوز نسخه اندروید آن منتشر نشده و کاربران اندرویدی باید منتظر بمانند چون هنوز درباره زمان ارائه نسخه اندروید این اپلیکیشن خبری منتشر نشده اما  iOS تنها محدودیت این شبکه اجتماعی نوظهور نیست بلکه اکنون تنها با دعوتنامه می‌توان در این شبکه اجتماعی عضو شد. در حقیقت هر شخص تنها با دریافت دعوتنامه از فردی که در اپلیکیشن عضو باشد، می‌تواند در این سرویس عضو شود. البته شما می‌توانید پیش از گرفتن دعوتنامه نام کاربری خود را رزرو کنید. یکی دیگر از قوانینی که در این برنامه اجرا می‌شود این است که اگر فردی توسط کاربران ریپورت شود نه تنها دیگر نمی‌تواند از 

کلاب هاوس استفاده کند بلکه فردی هم که او را تایید کرده نیز از این برنامه بیرون انداخته می‌شود.

    ماجراهای خرید و فروش دعوتنامه!

همان‌طور که گفته شد عضویت در این شبکه ‌اجتماعی تنها از طریق دعوتنامه امکان‌پذیر است و از آن جا که رقابت بر سر عضویت در کلاب ‌هاوس زیاد شده، بازار فروش دعوتنامه کلاب هاوس هم در سایت های فروش با رقم‌های متفاوت داغ شده است. این قیمت‌ها معمولا از ۵۰هزارتومان شروع می‌شود تا ۵۰۰هزار تومان. قسمت جالب ماجرا این جاست که تضمینی وجود ندارد که فرد با پرداخت چنین مبلغ بالایی، بتواند به طور صددرصد در کلاب هاوس عضو شود. یعنی ممکن است از این طریق از وی کلاهبرداری شود!

۲۳۲۳

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 217 views بار دسته بندی : سرگرمی تاريخ : 7 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها