ایران کادو   راهنمای بلاک شدن توسط دیگران در واتساپ  - ایران کادو

امروزه بیشتر افراد از طریق پیام رسان ها با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند یکی از این نرم افزار ها برنامه واتساپ است که در بعضی اوقات ممکن است شما ندانید که برای ارسال پیام ، تماس و.. از طرف مقابل بلاک ? شده اید یا خیر؟ برای برای یافتن جواب با آموزش روش های تشخیص و فهمیدن بلاک شدن توسط دیگران در واتساپ همراه رهنامه باشید.

چگونه بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟

How to Know if Someone Has Blocked You on WhatsApp

واتساپ یک پیامرسان گسترده و فراگیر بین مردم جهان است. این نرم افزار که به دست فیسبوک خریداری شده است در حال حاضر بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد که حدودا این مقدار برابر یک چهارم جمعیت جهان است. قابلیت بلاک کردن در این نرم افزار قرار داده شده تا مردم بتوانند خودشان جلوی مزاحم ها و افراد سودجو را بگیرند و در بعضی مواقع هم ممکن است این کار به اشتباه یا ناخواسته انجام شود. فهمیدن بلاک شدن در واتساپ می تواند به شما کمک کند تا اگر به اشتباه بلاک شده اید آن را طرف مقابل در میان بگذارید. با انجام روش های زیر و دنبال کردن آنها به پاسخ سوال چگونه متوجه شویم در واتس اپ بلاک شدیم؟ برسید.

چطور بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟ (از طریق آخرین بازدید)

برای شروع ابتدا نرم افزار محبوب واتساپ را از سایت رسمی Whatsapp یا اپ استورها دانلود و نصب کنید. اگر اولین بار است وارد این نرم افزار می شود باید یک حساب ایجاد کنید یا از حساب های قبلی خود استفاده نمایید.

پس از ورود به واتساپ از قسمت بالا یا پایین صفحه (بر اساس نسخه واتساپ و گوشی موبایل) گزینه Chats را انتخاب کنید.

در این قسمت شما می توانید تمام افرادی که با آنها چت کرده اید را مشاهده کنید. در این قسمت گفتگو مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بررسی کنید که کاربر آنلاین است یا خیر. اگر WhatsApp شخص مورد نظر باز باشد و شما را بلاک نکرده باشد، کلمه “آنلاین” را در قسمت زیر نام فرد مورد نظر مشاهده خواهید کرد. اگر “آنلاین” را نمی بینید، این می تواند به معنای دو چیز باشد: یا شخص در حال حاضر آفلاین است و واتساپ خود را بسته یا او شما را مسدود یا بلاک کرده.

به دنبال یک تاریخ یا زمان در زیر اسم گفتگو مورد نظر بگردید. اگر کاربر در حال حاضر “آنلاین” نیست، ممکن است “Last Seen” را در بالا صفحه گفتگو به همراه تاریخ و زمانی مشاهده کنید. اگر این اطلاعات را نمی بینید، ممکن است به این دلیل باشد که کاربر این ویژگی را از طریق بخش حریم خصوصی غیرفعال کرده است. همچنین می تواند نشان دهد که شما توسط فرد مسدود شده اید.

توجه: بیشتر افراد برای حفظ حریم خصوصی خود تاریخ آخرین بازدید خود را پنهان می کنند و استفاده از این روش را بلااستفاده می کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 210 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 4 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.