ایران کادو ایده کادو برای پسران و مردان - ایران کادو

اگر دوست دارید درباره ایده کادو برای پسران و مردان در جشن تولدشان ایده های لاکچری داشته باشید پس با ادامه مقاله با ما همراه باشید.

برای گرفتن کادو تولد برای آقایان باید به معیارهایی از جمله سن، علاقه آن هابه اشیا مختلف، سبک زندگی شان و نیازهای فعلی آن ها در زندگی، فعالیت های روزمره و شغلی، مناسبت هدیه، و …. توجه کنید.

جزیره زیبای قشم دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است. در این شهر انواعی از فروشگاه های پوشاک کلاسیک و شیک برای آقایان وجود دارد.به خانم ها پیشنهاد می شودکه با تور ارزان قشم به جزیره زیبای قشم سفر کرده و هم از جاذبه های گردشگری این جزیره دیدن کنند و هم برای شوهر یا پسر خود از این شهر زیبا کادو تولد لاکچری بگیرند.

ایده کادو برای مرد

برای گرفتن ایده کادو برای مردان باید به خلق و خو آن ها توجه کرد. گرفتن کادو تولد برای آقایان کمی کار پیچیده ای محسوب می شود چرا که معمولا این آقایان هستند که برای خانم ها کادو تهیه می‌کنند پس برای گرفتن کادو تولد مردانه لاکچری با توجه به خلق و خو مردان و پسران می توانید از لیستی که در ادامه برای شما می گوییم استفاده کنید.

۱-برای یک مرد خجالتی به دلیل درون گرا بودنش وسایلی مثل خریدکتاب مورد علاقه او یا خرید یک موزیک پلیر می‌تواند باعث لذت بیشتر او شود.

۲- برای یک مرد ولخرج به دلیل اهمیت دادن او به وسایل پر زرق و برق مثل قاب عکس، دسته گل بزرگ و یا حتی یک شکلات با تزئین لاکچری می تواند او را خوش حال کند.

۳- برای یک مرد سختگیر و جدی باید مطابق با علاقه او کادو بگیرید

۴- برای یک مرد ساده و بی ریا هر هدیه ای که بگیرید او را خوش حال کرده و از شما تشکر می کند.

۵- برای یک مرد حسابگر یا خسیس گرفتن کادویی که خیلی ارزش مادی زیادی ندارد آن ها را خوش حال می کند.

۶- در مردانی که خود نما اند چون برون گرا هستند باید هدیه ای را گرفت که مدل آن کاملا مشخص باشد تا آن ها را خوش حال کند. برای این مردان گرفتن ساعت های مچی مارک دار، عطرهای گرم و تند ویا ست اصلاح مردانه بهترین گزینه است.

۷- برای مردان مهربان، هدف خرید از هدیه خیلی مهم تر از ارزش مادی آن است. پس باید بیشتر به علاقه آن ها توجه کنید.

۸- برای مردان سرزنده به دلیل فعال بودن کودک درون آن ها خرید یک وسیله ای که رنگ شاد داشته باشد و کودک درون آن ها را فعال تر کند، بهترین گزینه است مثل بازی های رایانه ای یا لوازم جانبی موبایل یا لب تاپ با رنگ شاد بهترین گزینه است.

۹- برای مردان جسور خرید لوازمی مثل گوشی، لب تاپ و یا هر وسیله کاربردی آن ها را خوش حال می کند.

۱۰- برای مردان خودشیفته خریدن وسایلی که به سلیقه آن ها مرتبط باشد باعث خوش حالی شان می شود.

۱۱- هدیه برای مرد احساساتی نسبتاً ساده است و داشتن یک گل یا عطر در کنار هر وسیله ای که می خرید آن ها را خوش حال می کند.

 

 

ست هدیه اسپری و ادکلن

یکی از کادو های تولد برای آقایان ست هدیه اسپری و ادکلن بوده، که شما می توانید با توجه به علاقه مرد زندگی تان برای او تهیه کنید.

دستبند چرم

اگر مرد مورد علاقه شما از کادو های خاص لذت می برد پیشنهاد می شود که یک دستبند چرم که اسم شوهرتان روی آن وجود دارد را به او هدیه دهید.

ساعت

یکی از لاچری ترین کادو های تولد برای مردان دادن ساعت مچی به آن هاست و اکثر مردان از این کادو استقبال می کنند. ساعت مچی یکی از نشانه های هست که می توان شخصیت مردان را شناسایی کرد پس اگر می خواهید ساعت را به عنوان کادو تولد برای آقایان بخرید حتما به شخصیت آن ها توجه کنید.

ست کیف پول و کمربند

یکی دیگر از ایده های کادو برای پسران و مردان دادن ست کیف پول و کمربند به آن هاست. معمولا برای مردان یا پسرانی که شخصیتی برون گرا دارند این هدیه مناسبی برای آن هاست.

گردنبند سنگ با اسم دلخواه

مردانی که رمانتیک هستند دوست دارند هدیه ای که کادو می گیرند اسمشان بر روی آن ها هک شده باشد. پس می توانید برای این گونه از آقایون گردنبند سنگ با اسم دلخواه آن ها را هدیه بگیرد.

کنسول بازی

برای مردانی که کودک درون آن ها فعال بوده و از بازی کردن در گوشی شان لذت فراوانی می برند. پیشنهاد می شود که با خرید کنسول بازی شادی آن ها را دو چندان کنید. خرید کنسول بازی می تواند یک کادو لاکچری برای مردان و پسران محسوب شود. خرید کنسول بازی معمولا تمام آقایان را فارغ از سن و سالشان خوش حال می کند.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 388 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 17 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.