ایران کادو معرفی و پیشنهاد 10 ست کیف و کمربند مردانه شیک و خاص - ایران کادو

ست های کیف و کمربند یکی از مناسب ترین، رایج ترین، بدون ریسک ترین و کاربردی ترین هدیه هایی است که می توانید برای آقایان تهیه نمایید. به همین دلیل است که انواع و اقسام کیف پول و کمربند های ست در طرح ها و مدل ها، جنس ها و کیفیت های متفاوت در بازار موجود هست که براحتی می توانید متناسب با بودجه خود یکی از آنها را تهیه کرده و به عزیزانتان هدیه دهید.

در این مقاله ما سعی داریم تا ۱۰ ست کیف و کمربند مردانه را به شما عزیزان معرفی و پیشنهاد کنیم که همگی آنها را می توانید توسط لینک خریدی که در زیرشان موجود هست از فروشگاه تک کادو تهیه نمایید.

ست کیف و کمربند

۱- ست کیف و کمربند چرم MONT BLANC مدل  MB600

ست MB600 یک ست هدیه ۴ تکه است که از چرم طبیعی بسیار باکیفیت تولید شده است. این ست از یک کیف پول پالتویی، یک جاکارتی، یک تسمه و سگک کمربند تشکیل شده است.

اجزاء این ست در یک جعبه چوبی زیبا و شیک قرار می گیرد که زیبایی کار را چندین برابر نموده است و برای هدیه دادن نیز چشمگیر و نفیس است.

ست کیف و کمربند

کیف و کمربند ست

۲- ست کیف پول و کمربند مردانه MASSIMO DUTTI مدل MD8

این ست کیف و کمربند ۶ تکه از یک کیف پول بلند، یک جاکارتی، یک جاسوئیچی، یک جاکلیدی، یک تسمه و سگک کمربند تشکیل شده است. این ست از فوم طرح چرم تولید شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است.

جاسوئیچی و جاکارتی این ست برای تعداد زیادی سوئیچ و کارت اعتباری جا دارد. این ست هدیه مردانه دارای جعبه هاردباکس شیک و زیباست که در رنگبندی جذاب تولید شده اند.

ست کیف و کمربند

ست کیف و کمربند مردانه - ماسیمودوتی md6

۳- ست کیف و کمربند فوم مردانه ماسیمودوتی مدل  MD6

ست MD6 یک ست ۵ تکه است که از جنس فوم بسیار باکیفیت تهیه شده است. این ست از کیف پالتویی، جاکارتی، جاسوئیچی، تسمه و سگک کمربند تشکیل شده است و در سه رنگ مشکی، قهوه ای تیره و قهوه ای روشن تولید شده است.

این ست دارای جعبه چوبی بسیار شیک می باشد که تمامی اجزاء در داخل آن به بهترین شکل ممکن چیدمان شده اند.

ست کیف و کمربند

ست کیف پول و کمربند 7 تکه کلارک

۴- ست هدیه ۷ تکه طرح چرم کلارک

و اما رسیدیم به یکی از پرفروشترین ست های کیف و کمربندی که ما در فروشگاه تک کادو عرضه کرده ایم. ست کلارک از آنجایی که یک ست ۷ تکه با قیمت بسیار مناسب است بسیار مورد توجه مشتریان ما قرار گرفته است.

ست ۷ تکه کلارک از یک کیف پول بلند، یک کیف پول کوتاه، جاسوئیچی، جاکارتی، خودکار و تسمه و سگک کمربند تشکیل شده است. این ست مردانه از آن جهت جذاب است که دارای دو عدد کیف پول کوتاه و بلند است که خود مزیت نسبی نسبت به سایر ست های معرفی شده ایجاد می کند.

این ست دارای یک جعبه شیک و زیباست و در ۳ رنگ مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره قابل سفارش می باشد.

ست کیف و کمربند

ست چرم مردانه Massimo Dutti مدل MD3

۵- ست چرم مردانه MASSIMO DUTTI مدل MD3

ست کیف و کمربند چرم مردانه مدل MD3 دارای جعبه هاردباکس مشابه با ست ماسیمودوتی مدل MD8 می باشد و تفاوتی که ما بین این دو ست مردانه وجود دارد در مورد جنس محصول است که ست MD3 از چرم طبیعی تهیه شده است.

این ست چرم مردانه از ۵ جزء تشکیل شده است که شامل یک کیف پول پالتویی یا کتی، یک جاسوئیچی، یک جاکارتی و یک تسمه و سگک کمربند می شود. این ست از چرم طبیعی بسیار باکیفیت تولید شده و برش های کار ظریف و دوخت و دوز آن تمیز انجام شده است تا محصول نهایی بی نقص و کامل باشد.

ست کیف و کمربند

ست کیف و کمربند چرم مدل md2

۶- ست چرم ماسیمودوتی مدل MD2

ست ماسیمو دوتی مدل MD2 نیز یک ست کیف و کمربند مردانه چرمی است که از ۵ تکه یا جزء تشکیل شده است. این ست تنها در مدل جعبه با ست MD3 متفاوت است و دارای جعبه چوبی شیک و نفیس است که اجزاء به زیباترین شکل در آن چیدمان شده اند.

این ست چرم نیز در ۳ رنگبندی متفاوت موجود می باشد که می توانید از میان آنها متناسب با سلیقه خود انتخابتان را انجام دهید.

ست کیف و کمربند

ست کیف و کمربند مردانه ارزان مدل md4

۷- ست هدیه مردانه ۵ تکه ماسیمو دوتی مدل MD4

ست ۵ تکه ماسیمو دوتی پرفروشترین ست کیف و کمربند ما و همینطور پرفروشترین محصول و هدیه ما درتک کادو است. ست MD4 از فوم طرح چرم تولید شده و مانند تمامی ست های کادویی ما دارای کیفیت تولید بالا و دوخت دوز تمیز است.

این ست، کیف پول بلند، جاکارتی، جاسوئیچی، تسمه و سگک کمربند را شامل می شود که در یک جعبه هاردباکس شیک و محکم بخوبی چیدمان شده اند. این محصول نیز مانند سایر ست ها در ۳ رنگ مشکی، قهوه ای تیره و روشن موجود و قابل سفارش می باشد. این ست از قیمت تمام شده بسیار مناسبی نیز برخوردار است که آن را برای هدیه دادن هم به یک گزینه مناسب تبدیل می کند.

ست کیف و کمربند

ست کیف پول و کمربند مردانه شیک

۸- ست ۵ تکه هدیه کیف پول و کمربند VALENTINO

این ست فومی مردانه نیز از یک کیف پول کوتاه، یک جاکارتی، یک جاسوئیچی، یک خودکار و تسمه و سگک کمربند تشکیل شده است و در ۳ رنگبندی مختلف موجود می باشد.

این ست به دلیل داشتن کیف پول جیبی یا کوتاه برای افرادی که از اینگونه کیف پول ها بیشتر استفاده می کنند مناسب است و قیمت مقرون بصرفه آن نیز از مزیت هایش بحساب می آید.

ست کیف و کمربند

ست کیف و کمربند چرم مردانه - ماسیمودوتی مدل md1

۹- ست چرمی ۴ تکه مردانه با جعبه هاردباکس

ست ۴ تکه کیف و کمربند Massimo Dutti مدل MD1 از یک کیف پول، یک جاکارتی و تسمه و سگک تشکیل شده است. سگک کمربند آن ساده و فلزی است که آن را برای استفاده با انوع شلوار مناسب می نماید و با اکثر سلیقه ها جور خواهد بود.

کیف پول این ست برای اسکناس، پول خرد، کارتهای اعتباری و شناسایی جای کافی و مناسب را دارد و جاکارتی آن نیز برای تعداد زیادی کارت جا داشته و کم جا و جمع و جور طراحی و تولید شده است.

ست کیف و کمربند

ست چرم مردانه ارزان قیمت - مونت بلانک mb400

۱۰- ست کیف و کمربند چرم مردانه MONT BLANC مدل MB400

ست MB400 یک ست جمع و جور و فوق العاده شیک و باکیفیت است. این ست ۳ تکه از یک کیف پول جیبی، تسمه و سگک کمربند تشکیل شده که در یک جعبه چوبی زیبا قرار گرفته است.

بر روی کیف پول و همینطور روی جعبه چوبی آن برند MONT BLANC درج شده که زیبایی کار را چند برابر نموده است. این ست چرم مردانه نیز در سه رنگ موجود و آماده سفارش می باشد.

ست کیف و کمربند

این بود ۱۰ پیشنهاد ما که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. در تهیه این لیست و محصولات آن سعی شده تا بهترین گزینه ها از نظر زیبایی و طرح، کیفیت تولید، دوخت و دوز و جنس را انتخاب نماییم که دارای بهترین و مقرون بصرفه ترین قیمت ها باشند.

همانطور که در بالا نیز ذکر شد تمامی محصولات معرفی شده را می توانید به آسانی از فروشگاه اینترنتی تک کادو خرید آنلاین نموده و در هر کجای کشور که باشید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خواهیم رساند و می توانید هزینه آن را نیز همانجا درب منزل پرداخت نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 438 views بار دسته بندی : کادو برای آقایان تاريخ : 14 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها