ایران کادو ماشین بازها بخوانند/ ۱۰ واقعیت جالب درباره ماشین‌ها - ایران کادو

بسیاری از ما ادعا می‌کنیم که اتومبیل‌ها را به خوبی می‌شناسیم و می‌توانیم حقایق جالب و سرگرم کننده‌ای را درباره آن‌ها جمع آوری کنیم، اما آیا شما واقعیت‌های مبهم و فوق العاده خاصی را درباره اتومبیل‌ها می‌دانید؟

بدون شک شما مشغول واکاوی در ذهنتان هستید و سعی می‌کنید به برخی از آن‌ها فکر کنید، اما نیازی نیست، ما ۱۰ حقیقت جالب درباره این اختراع کار راه انداز انسان‌ها را برای شما گردآوری کرده ایم. از محبوب‌ترین رنگ خودرو در بین مردم گرفته تا چیزهای عجیب و غریب و شگفت انگیز، که مطمئنا لبخند را به لب شما می‌آورد. در ادامه این ۱۰ واقعیت را می‌خوانید:

واقعیت اول: حمل و نقل بد بو

هنگام اختراع اتومبیل‌ها، آن‌ها به عنوان سبزترین وسیله حمل و نقل شناخته می‌شدند. دلیلش هم این بود که اسب‌ها از طریق مدفوع خود آلودگی زیادی ایجاد می‌کردند.

۱۰ واقعیت جالب درباره ماشین‌ها

واقعیت دوم: جای ناهار

هوندا CR-V اصلی با یک میز پیک نیک همراه بود. صندلی‌های گرم کن را فراموش کنید.

۱۰ واقعیت جالب درباره ماشین‌ها

واقعیت سوم: بلیط سریع یک میلیون دلاری

در سوئد برای مردی که با سرعت ۱۸۰ مایل در ساعت رانندگی می‌کرد برگ جریمه یک میلیون دلار صادر شد. در سوئد بلیط‌های تندرو بر اساس درآمد افراد است.

واقعیت چهارم: آخرالزمان اتومبیل‌ها

اتومبیل‌ها رسماً دنیا را تصرف می‌کنند. در شهر لس آنجلس تعداد اتومبیل‌ها نسبت به مردم خیلی بیشتر است.

واقعیت پنجم

در حال حاضر حدود ۱.۴۲ میلیارد اتومبیل عملیاتی در سراسر جهان وجود دارد که شامل ۱.۰۶ میلیارد اتومبیل سواری و ۳۶۳ میلیون وسیله نقلیه تجاری است.

۱۰ واقعیت جالب درباره ماشین‌ها

واقعیت ششم: توهین باعث ایجاد اتومبیل‌های اسپرت می‌شود

فراری Enzo یک بار مورد توجه کشاورز Feruccio Lamborghini قرار گرفت، این ماشین Ferraris برای جاده بسیار پر سر و صدا است؛ بنابراین فراری به لامبورگینی گفت که از چنین اظهار نظرهای یک کشاورز تراکتور میانسال قدردانی نمی‌کند، کشاورز تصمیم گرفت یک اتومبیل اسپرت برای خودش بسازد و یکی از جالبترین مارک‌های اتومبیل در تاریخ متولد شود.

۱۰ واقعیت جالب درباره ماشین‌ها

واقعیت هفتم: به سفیدی برف

محبوب‌ترین رنگ اتومبیل در جهان سفید شناخته شد و تا ۸ سال متوالی نیز چنین بوده است. اگرچه در هند نقره همچنان پرطرفدار است.

۱۰ واقعیت جالب درباره ماشین‌ها

واقعیت هشتم: مهربانی به اندازه خرس

در چرچیل کشور کانادا، ساکنان پشت یکدیگر هستند و از هم حمایت می‌کنند. آن‌ها در صورتی که عابر پیاده مورد حمله یک خرس قطبی قرار بگیرد و نیاز به پنهان شدن داشته باشد، اتومبیل خود را قفل نمی‌کنند!

۱۰ واقعیت جالب درباره ماشین‌ها

واقعیت نهم: ماه در یک ماه

شما می‌توانید در کمتر از یک ماه با ماشین به ماه سفر کنید. اگر به طور مستقیم به آنجا سفر کنید، به طور متوسط ​​۶۰ مایل در ساعت، واقعاً این کار را سریع انجام می‌دهید. چون هیچ ترافیکی در فضا وجود ندارد!

۱۰ واقعیت جالب درباره ماشین‌ها

واقعیت دهم و آخر: اتومبیل‌های الکتریکی آینده نگر نیستند

اتومبیل‌های الکتریکی مربوط به آینده نیستند، بلکه آن‌ها مربوط به گذشته هستند. آن‌ها از سال ۱۹۰۵ تا ۱۹۲۰ بیشتری تولید اتومبیل در دنیا را به خود اختصاص داده بودند تا اینکه موتورهای احتراقی ارزان وارد چرخه تولید شدند.

۲۳۲۳

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 227 views بار دسته بندی : سرگرمی تاريخ : 7 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها