ایران کادو سلفی در سال 3800 میلادی! / ماجرای زنی که ادعا می کند در زمان سفر کرده است - ایران کادو

تا پیدا کردن جوابی برای این سوال، ادعاهای مسافران زمان را فقط می‎شود خواند و شنید؛ بدون هیچ نظری. در پرونده مجهول این هفته به ماجرای یکی از این مدعیان سفر در زمان می‌پردازیم:

 زنی که به آینده سفر کرد

سال ۲۰۱۸ انتشار یک ویدئو در یوتیوب با عنوان «سلفی یک مسافر زمان در سال ۳۸۰۰» که زنی با چهره شطرنجی‌ و صدای دستکاری‎ شده در آن حرف می‌زد، بسیار پربازدید شد. این زن آلبانیایی که خود را «بلا» معرفی می‌کند و حاضر نیست اطلاعات بیشتری از خودش بدهد در این ویدئو ادعا می‌کند به آینده یعنی سال ۳۸۰۰ سفر کرده‎ است و درباره فناوری‌های مخفی صحبت می‌کند. به گفته بلا، او توانسته ‌‏است با کمک یک فیزیک‌دان بلاروسی به‎نام «الکساندر کوزلوف» به آینده سفر کند

. او درباره فرایند سفرش این‎طور توضیح می‌دهد که این سفر آن ‎چنان که تصور می‌کنیم نیست بلکه مسیری در تاریکی مطلق بوده و ولتاژ بسیار بالایی به بدن وارد می شود. خاطرات او درباره آینده هم شنیدنی و عجیب است: «وقتی چشمانم را باز کردم، انتظار داشتم در مکانی ایده‌آل با ماشین‌های پرنده ظاهر شوم اما تنها ساختمان‌های ویران‎شده، اجساد مردم، وسایل نابودشده و روبات‌ها را دیدم که همه جا فرمانروایی می‌کردند. با یکی از این روبات‌های عصبانی روبه‌رو شدم  روبات غول‌پیکر فلزی، مشت‌های سیلیکونی داشت و با حرکات طبیعی صورتش صحبت می‎کرد. از من پرسید از کجا آمده‌ام و من سوالش را بی‌پاسخ گذاشتم». در انتهای فیلم بلا از فیزیک دانی که باعث شده ‎بود او را به مکانی غیرقابل انتظار منتقل کند، شاکی می‌شود اما خوشحال است که تلفنی همراه دراختیار داشته و ‌توانسته‎ است سفر در زمانش را ثبت کند. بلا در این ویدئوی کوتاه عکسی از آینده نشان می‌دهد؛ عکس ناواضحی که نیمه پایینی صورت یک زن و در پس‎زمینه، ساختمانی ویرانه و نوری از دور دیده می‌شود.

 شواهد ادعا را رد می‌کنند

برخلاف دیگر ماجراهای سفر در زمان این گفته‌ها از همان ابتدای انتشار توسط بسیاری از کاربران به ‌دلیل متناقض بودن رد می‌شود و آن را فقط یک حقه برای جذب مخاطب در فضای مجازی می‌دانند. بلا در پاسخ به سوالات بی‌شماری که در ذهن مخاطبان با دیدن این فیلم ایجاد شده‎ بود، ناتوان بود. او ادعا کرده عکس‌های زیادی از آینده به ثبت رسانده‎ اما تنها یک عکس مبهم را به دیگران نشان داده‎ است. ازطرفی در سفر سخت و پرآشوبی که بلا به گفته خودش به آینده داشته ‎است، آرایش دست‎نخورده او در عکس عجیب به ‎نظر می‌رسد. نکته دیگر این‎ که او بیش از یک دهه این کشف و تجربه کم‌سابقه را برای خود نگه‌داشته و درباره‎اش حرفی نزده‎است. البته بلا برای رفع این ابهام می‌گوید چندین‌بار سعی کرده که ماجرا را رسانه‌ای کند اما موفق نشده و درنهایت این راه را انتخاب کرده‎است.

منابع: listverse،express

۲۳۲۳

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 242 views بار دسته بندی : سرگرمی تاريخ : 26 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها